Šablony II – Gymnázium Třebíč
Název projektu: Šablony II – Gymnázium Třebíč
Registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_065/0016843
Zahájení projektu: 1. 2. 2020
Ukončení projektu: 31. 1. 2022
Čísla a názvy aktivit, do kterých je škola zapojena:
2.III/3 Školní psycholog – personální podpora SŠ
2.III/6 Školní kariérový poradce – personální podpora SŠ
2.III/7 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ
2.III/9 Vzájemná spolupráce pedagogů SŠ
2.III/11 Tandemová výuka v SŠ
2.III/12 CLIL ve výuce v SŠ
2.III/15 Zapojení odborníka z praxe do výuky v SŠ
2.III/16 Stáže pedagogů u zaměstnavatelů
2.III/17 Zapojení ICT technika do výuky v SŠ
2.III/18 Využití ICT ve vzdělávání v SŠ a) 64 hodin/64 týdnů;
2.III/19 Klub pro žáky SŠ
2.III/20 Doučování žáků SŠ ohrožených školním neúspěchem
2.III/21 Projektový den ve škole
2.III/22 Projektový den mimo školu
Cílová skupina: žáci a pedagogičtí pracovníci Gymnázia Třebíč
Cílem projektu je:
- poskytnutí personální podpory školního psychologa a kariérového poradce,
- podpořit osobnostně sociální a profesní růst pedagogických pracovníků,
- prohloubit spolupráci pedagogických pracovníků,
- prohloubit spolupráci pedagogických pracovníků v oblasti podpory společného vzdělávání, rozvoje základních gramotností a rozvoje klíčových kompetencí,
- prohloubit znalosti pedagogických pracovníků a zároveň zvýšit jejich kompetence ve využívání metody CLIL,
- prohloubit spolupráci pedagogických pracovníků a odborníků z praxe,
- podpořit pedagogy ve zvyšování kvality jejich každodenní práce prostřednictvím stáží u možných budoucích zaměstnavatelů,
- podpořit působení ICT technika ve výuce všeobecných i odborných předmětů, eliminovat technické problémy a zvýšit plynulost výuky a snížit obavy pedagogů z práce s digitálními technologiemi,
- rozvoj kompetence pedagogických pracovníků v oblasti využívání nových výukových metod s využitím ICT,
- rozvoj klíčových kompetencí žáků prostřednictvím volnočasové aktivity,
- podpořit žáky ohrožené školním neúspěchem prostřednictvím možnosti doučování,
- rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti přípravy a vedení projektové výuky, která vede k rozvoji osobních a sociálních kompetencí žáků.